.

.

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 739
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

فال حافظ


حکایت ها :

 

 

در جلسه روضه خانم ها، خانم روضه خوان رو به بقیه کرد و گفت: به شوهرهای تان حق ازدواج مجدد بدهید تا به گناه آلوده نشوند !

همین نصیحت کافی بود که یک خانم از جایش بلند شود و در گوش خانم روضه خوان بگوید: خدا مرده های شما ره  بیامرزه که با این حرفت راحتم کردی،  حیران بودم چگونه برا یت بگویم. من زن دوم شوهرتان هستم...

خانم روضه خوان از حا ل رفت و بیهوش شد.

خلاصه با پاشیدن  آب روی صورتش و ماساژ قلبی به هوش آ مد.

پس از آن خانم برایش گفت اگر خودت به حرف هایت  پایبند نیستی بیهوده مردم را نصیحت نکن!

من خودم شوهر دارم فقط می خواستم بدانم که خودت به حرفهایی که میزنی ایمان داری و عمل میکنی یا نه...!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: فضل حق فکرت تاريخ: جمعه 29 بهمن 1395برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید! در این وبلاگ - اشعار.داستان ها.طرح های ادبی خودم وهم چنان گزیده اشعار.داستان ها.طنزها.طرح های ادبی وسایرگزیده های ادبی وهنری دیگران به نشر می رسد.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to f.fekrat.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com