A0:  .

.

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 739
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

فال حافظ


سخنان ماندگار

 


 

  
  • سعی كن همیشه تنها باشی زیرا تنها به دنیا آمده ای و تنها از دنیا خواهی رفت .
  • بگذار عظمت عشق را درك كنی زیرا آنقدر عظیم است كه تو و هستی تو را نابود می كند.
  • بگذار خانه ی عشقت خالی از وجود كسی باشد زیرا اگر عشق در آن منزل كند به ویرانه هایش هم رحم نخواهد كرد.
  • اما اگر روزی آمد كه عاشق شدی تنها و تنها یك نفر را دوست داشته باش بخواب و بخند و قدم بردار تنها به خاطر او .
  • بگذار عشقی را داشته باشی پاك ، مقدس و آسمانی و مگذار كه یاد ما طمع تلخ این حقیقت ببرد.
  • برگرفته از:وبلاگ دهکده جهانی
  •  



نظرات شما عزیزان:

پژمان
ساعت20:33---26 بهمن 1389
گفتم که بی پناهم،با یک صدای خسته
گفتی شوم پناهت،با این دل شکسته
گفتم که من غریبم، در روزگار دنیا
گفتی شوم آشنا، تا انتهای رویا
گفتم که بی نصیبم، از خاطرات شیرین
گفتی که قسمتش کن، با آشنای دیرین
گفتم که اشک درد است، بر چهره من آویز
گفتی که اشکهایت، بر شانه های من ریز
گفتم که آتش تن، از سردی گشته خاموش
گفتی که سردی ات را، با جان بگیرم آغوش
گفتم اگر بمیرم، روزی مرا نبینی
گفتی نبینم آن روز، من جای خود ببینی
حالا تو اشک دردی، بر چهره شکسته
نیستی ببینی عشقت، بی همنفس نشسته
من از خدا چه خواستم، جز دست تو بگیرم
حالا تو رفتی و من، در حسرتت بمیرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: فضل حق فکرت تاريخ: پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید! در این وبلاگ - اشعار.داستان ها.طرح های ادبی خودم وهم چنان گزیده اشعار.داستان ها.طنزها.طرح های ادبی وسایرگزیده های ادبی وهنری دیگران به نشر می رسد.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to f.fekrat.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

cache01last1508693896